მათემატიკა- გვ.18 ციფრი - 4
აღწერეთ სურათი. გამოიყენეთ სიტყვები: მარჯვნივ, მარცხნივ, რამდენიც, იმდენივე, მეტი, ნაკლები...
ივარჯიშეთ შედგენილობაზე:
გაიმეორეთ განვლილი მასალა. ბავშვმა შეძლოს 10-ის ფარგალში წინა და მომდევნო(მეზობელი) რიცხვების დასახელება. დაასახელოს რა რიცხვია ოთხსა და ექვსს შორის? ხუთსა და შვიდს შორის?... შეძლოს სახაზვის დახმარებით წრფის, სხივის და მონაკვეთის დახაზვა.
დასაწერად: მოსწავლის რვეუში გვ.22
ქართული- ასო-ბგერა "თ" გვ.22
ტექსტი წაიკითხეთ ადგილ-ადგილ, სტრიქონებით. გამოყავით წინადადებები, სიტყვები, მარცვლები.
იმეცადინეთ მოძრავი ანბანით. ააწყვეთ მარცვლები- მაგ. თა, თი, სიტყვები: ათი, თითი, თათი, თითა( ორშაბათს და ოთხშაბათს სკოლაშიც ატარონ, ჩაუდეთ მხოლოდ შესწავლილი ასოები.)
დასაწერად: მოსწ-ის რვეულში გვ.23 გამოწერეთ ასო-"თ" 2 ხაზზე.
ისწავლეთ ერთ-ერთი ლექსი
თითა
თითა ყურძენს ჰქვია,
არის ქარვისფერი,
შაქარივით ტკბილი
და თითივით გრძელი.
ხუთი თითი
ხელს აბია ხუთი თითი
მათ ახლავე ჩამოგითვლი:
ცერი, ნეკი, არათითი,
სალოკი და შუა თითი.
კლასში დაწყებული გვაქვს მუშაობა. იმეცადინეთ სახლშიც.
No comments:
Post a Comment